Неділя
20.10.2019
06:46
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Гімназія
Лідер
Портрет області
Бібліотека
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт
класного керівника
Романковецької гімназії
ім. К. Ф. Поповича
Азімової Вікторії Степанівни

Проблема, над якою працює класний керівник  11 класу:

"Орієнтація кожного учня на розвиток його нових психологічних можливостей; формування екологічної культури та успішної особистості школяра".

Завдання виховної роботи з учнями  класу

1.  Формування організованого колективу через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи.

2. Виховання в учнів почуття єдності з природою, відповідальності за стан її збереження.

3.  Поглиблення розуміння учнями змісту етичних норм і правил.

4.  Розвиток інтересу до навчання, формування потреби постійно активізувати свою пізнавальну діяльність.

5.  Формування потреби в громадянській діяльності.

6.  Навчання методів підтримки здорового способу життя.

7.  Формування успішної особистості школяра через залучення до активної діяльності.

8.  Виховання позитивного ставлення до праці.

9.  Формування екологічної культури.

10. Готувати учнів до свідомого вибору професії, визначення свого місця в житті.

11. Залучення до духовної культури, скарбів української    та світової культури.

Характеристика 11 класу

         У 11 класі Романковецької гімназії ім. К. Ф. Поповича навчається 15 учнів. З них 12 дівчат та 3 хлопців. Колектив у такому складі навчається  другий рік. 10-й клас закінчили на високий рівень 3 учнів, а саме: Олійник Діана, Кльоб Наталія, Кушнір Анастасія. З достатнім рівнем знань 2 учнів:  Лиса Дана, Лянга Мирослава. З середнім рівнем – 10 учнів. Початковий рівень відсутній.

         В колективі достатньо велика група лідерів: Олійник Д., Кльоб Н., Кушнір А., Шамбра Н., Лиса Д., Бельський А. (відрадно, що конфлікти між ними не виникають). Учні, які користуються повагою у колективі: Олійник Д., Кльоб Н., Лиса Д.

         Треба відзначити стійкий інтерес до предметів біології, історії, української мови та літератури. Більшість учнів навчені долати труднощі у навчанні, правильно і раціонально витрачати навчальний час.

         Учні охоче беруть участь у громадському житті гімназії, активно вболіваючи за власний колектив, прагнучи не відставати від діяльності інших класів.

         До вчителів ставляться з повагою. У відношеннях «учитель - батьки»  проблем немає. Працює дієвий батьківський комітет.

         За попередній рік колектив згуртувався став  дружнім, діяльним, живим, енергійним. має високий рівень самостійності. Органи самоврядування працюють на достатньому рівні. Одинадцятикласники охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок у кабінеті.

         Діти ставляться одне до одного зі взаємоповагою, допомагають однокласникам у будь-яких ситуаціях, між школярами немає вагомих суперечок, панує доброзичливість і культура поведінки. Але інколи виникають непередбачувані ситуації, як результат того, що більшість учнів мають виражений холеричний темперамент. Рівень взаєморозуміння достатній, але частіше допомагають тільки друзям, а інколи тільки тоді, коли про це попросять, або коли вимагає вчитель.

         Класний колектив, за розумовими здібностями учнів, вважається високого та достатнього рівня. Мотивацією до навчання є як «оцінка», так і «знання». На уроках уважні, але деякі учні матеріал уроку сприймають не стовідсотково. Поведінка на уроках врівноважена. 

План виховної роботи на І семестр

Тижні

Основні виховні справи в організації і розвитку класного колективу

Індивідуальна

робота з дітьми

Організація справ з

охорони життя

і здоровя дітей

Робота з батьками

Взаємодія з учителями –предметниками, керівниками гуртків, органами учнівського самоврядування

01-05.09

1.День Знань.

2.Перший урок «Незламна моя Україна».

3.Класні збори по вибору органів учнівського самоврядування.02.09

4. Акція «Українська книга-дітям зі Сходу»

1.Залучення учнів до роботи у гуртках, секціях.

2.Засідання активу класу по розділу обов’язків.

3.Засідання комісії преси та інформації

1.Єдиний урок з дотримання правил дорожнього руху, попередження ДТ  і ДТП.

2.Інструктаж ТБ та запобігання нещасних випадків під час перерв.

1.Бесіди з батьками щодо вибору кандидатури у батьківський комітет. 01.09

1.Бесіда з керівниками гуртків про залучення учнів до занять у гуртках.

2.Уточнення списків гуртківців.

3.Збір даних про соціальний стан учнів.

 

07-11.09

1.Г.С. Правова відповідальність підлітків.09.09

2.Тиждень фізкультури і спорту.

3. Акція «Канцтовари дітям зі Сходу»

1.Виявити особливості характеру і звички учнів під час бесід і спілкування.

2.Засідання комісії культури і дозвілля.

1.Інструктаж ТБ та запобігання нещасних випадків під час перебування біля водойм.

1.Вивчення житлово-побутових умов та емоційно-психологічної сфери родин учнів класу.

1.Участь у організаційних засіданнях комісій РУС.

14-18.09

1. Г.С. «Ким бути і яким бути» (цін. ставл. до сімї родини, людей)16.09

2. Підготовка до конкурсу «Космічні фантазії».

3. Збір макулатури

1.Контроль за підготовкою учнями домашніх завдань.

2.Засідання комісії толерантності та духовного розвитку.

3. Дискусія «Ризики в Інтернеті» (цін ставл до себе)

1.Інструктаж ТБ при виявленні вибухонебезпечних засобів

2.Бесіда «Гриби – ласощі, гриби - лихо»

Бесіди з батьками та учнями про довірливі стосунки між ними.

2.Засідання батьківського комітету:

-поведінка учнів в гімназії;

-гімназійна форма.

1.Бесіда з учителями – предметниками про рівень підготовки учнів до занять.

2.Участь у засіданні комісії з питань  захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях..

3.Участь у засіданні  комісії загальної та позашкільної освіти.

21 -25.09

1. 2. Тиждень географії

3.Акція «милосердя»(збір кришечок для протезування.

4. Г.С. До Дня партизанської слави. 22.09

 

1.Бесіди за результатами контролю відвідування.

2.Щоденний контроль за спізненням та відвідуванням.

3.Визначення рівня творчих здібностей у школярів.

1.Вологе прибирання класної кімнати.

2.Бесіда за круглим столом: «Духовність і здоров’я».

1.Бесіда з батьками про шляхи самореалізації їх дітей.

2.Практикум для батьків: «Значення режиму праці і відпочинку»

1.Загальногімназійні збори по виборах РУС

2.Участь у засіданні РУС

3.Засідання активу класу по питанню чергування.

 

Тижні

Основні виховні справи в організації і розвитку класного колективу

Індивідуальна робота

з дітьми

Організація справ з охорони життя і здоровя дітей

Робота з батьками

Взаємодія з учителями –предметниками, керівниками гуртків, органами учнівського самоврядування

28.09-02.10

1.В.Г. «Герої для нас як приклад» (цін ставл до сусп. і держави) 30.09

2. Участь у Дні самоврядування. Привітання вчителів зі святом.

 

1.Бесіди з окремими учнями про відвідування та поведінку на уроках.

2.Диспут «Учитель і учень. Стиль взаємостосунків»

Бесіда «Твоє репродуктивне здоров’я»

1.Батьківські збори: Аналіз роботи за минулий рік та організація роботи на поточний. 29.09   2.Індивідуальні бесіди з батьками з питань дотримання правил внутрішнього розпорядку гімназії.  3.Поради батькам як слід заохочувати дітей до навчання та фізичної праці.

Забезпечення участі членів РУС у засіданнях комісій (протягом місяця)

05- 09.10

1.Засідання  ком. загальної та позашкільної освіти з питань  участі у предметних олімпіадах.

2.Підготовка і проведення конкурсу «Буковинська зірочка»

3.Г.С. – Круглий стіл «Вихованість, культура, інтелігентність». (до культури і мистецтва) 07.10

4.Тиждень українознавства

1.Засідання активу класу про участь у предметних олімпіадах.

2.Індивідуальна робота з питань підготовки до конкурсу «Буковинська зірочка»

Засідання комісії фізкультури та спорту з питань проведення ранкової зарядки.

1.Бесіди з батьками про родинно-сімейне виховання.

1.Бесіда з учителями – предметникамипро участь учнів у предметних олімпіадах

12 -16.10

1.Диспут «Чи може людина бути творцем свого щастя?»

2.Тиждень енергозбереженя.

Класні збори «Шляхи покращення відвідування та підвищення рівня знань» 15.10

1.Індивідуальні бесіди з учнями про спізнення на уроки.

2.Дослідження міжособистісних взаємин в класі

Бесіди про особисту гігієну.

Екскурсія «Стежинами рідного краю»

1.Засідання батьківського комітету по питанню підготовки до зборів та організації відпочинку учнів на канікулах.

1.Бесіда з учителями – предметниками про роботу з зошитом сан стану.

2.Засідання активу класу по підсумках навчання.

19 -23.10

1.Бесіда «Чи обов’язково бути студентом» (до праці)

2.Проведення ВС з участю ветеранів ВВв до Дня визволення України.

Г.С. «Еколог – сучасна професія». (цін ставл до природи) 21.10

1.Аналіз роботи окремих учнів на відвіданих уроках.

2.Бесіда «Чи можна змінити свій характер»

 

1.Інструктаж по збереженню життя і здоров’я дітей під час осінніх канікул.

 

 

1.Відвідування уроків фізики, ЗВ.

 

Тижні

Основні виховні справи в організації і розвитку класного колективу

Індивідуальна робота

з дітьми

Організація справ з охорони життя і здоровя дітей

Робота з батьками

Взаємодія з учителями –предметниками, керівниками гуртків, органами учнівського самоврядування

02 -06.11

1.Тиждень правових знань

2. Класні збори з питань організації НВП. 05.11.

3.ГС до  Буковинського Віче. 04.11

4.Акція «Подаруй бібліотеці книгу»

1.Бесіда про культуру поведінки.

2.Засідання комісії толерантності та духовного розвитку

3.Бесіда «Читання – ось найкраще навчання»

1.Бесіда про збереження чистоти довкілля.

2. Акція «За життя без сміття» (цін ставл до природи)

1.Засідання батьківського активу «Проблеми і труднощі в роботі класного керівника і вчителів із класом».

1.Бесіди з учителями – предметниками про рівень підготовки учнями домашніх завдань.

09 -13.11

1.Бесіда «Марнування часу – перший крок до злочину» 11.11

2.Тиждень МСП та ЗВ

 

1.Бесіда з учнями про витрату часу.

2.Бесіда з учнями , які не приділяють достатньої уваги навчанню.

3.Бесіда «Як потрібно ставитися до навчання»

1.Круглий стіл «Культура поведінки закоханих» (до сім'ї, родини, людей)

2.Бесіда «Як попередити застуду»

1.Бесіда з батьками про результати відвіданих уроків .

2.Поради батькам щодо спілкування зі своїми дітьми з метою виявлення їх уподобань

Відвідування уроків історії, зарубіжної  літератури.

2.Засідання активу класу: бібліотека.

16 -20.11

1.ГС «Бережи честь з молоду» (цін ставл до себе) 18.11

2.Бесіда «Рослини лікують».

1.Анкетування «Я і мій клас. Мої вчителі»

2.Бесіди за результатами анкетування.

3.Бесіда про поведінку учнів поза школою.

1.Бесіда «Подбай про своє здоров'я сам» (цін ставл до себе)

1.Розповідь батькам про повноцінне харчування дітей і його вплив на самопочуття.

2.Зв’язок з батьками через щоденники.

1.Бесіда з учителями – предметниками про активність учнів на уроках.

23 -27.11

1.Круглий стіл «Милосердя в нашому житті» (цін ставл до сімї родини, людей)

2.Тиждень психологічних знань

3.ВГ «Голодний рік – голодний вік» до Дня пам’яті жертв голодомору. 25.11

1.Активізувати учнів на виховання доручень, виховання організаторських здібностей.

2.Робота редколегії класу по випуск Новорічної стінгазети.

1.Вологе прибирання класу.

2.Бесіда про здорове харчування.

3. Бесіда «Вода, яку ми п’ємо» (цін ставл до природи)

1.Індивідуальні бесіди з батьками з питань виховання моральних якостей людини.

2.Засідання батьківського комітету по підготовці до Новорічного карнавалу.

1.Бесіди з учителями – предметниками про поведінку на уроках.

 

Тижні

Основні виховні справи в організації і розвитку класного колективу

Індивідуальна робота з дітьми

Організація справ з охорони життя і здоровя дітей

Робота з батьками

Взаємодія з учителями –предметниками, керівниками гуртків, органами учнівського самоврядування

30.11 -04.12

1.З’язок громадянина» до Дня  ЗСУ. 02.12

2. «Зупинимо  СНІД, поки він не зупинив нас» до Дня боротьби з ВІЛ/СНІДом.

1.Індивідуальні бесіди про ставлення до навчання.

2.Бесіда «Готуємось до підсумкових контрольних робіт».

1.Інструктаж про поводження під час снігопаду.

2.Бесіда про необхідність для організму вживати чисту воду.

1.Засідання батьківського комітету про ведення підсумкових контрольних робіт та підготовку учнів до них.

1.Обговорення проблеми дефіциту знань. Шляхи покращення ситуації.

07 -11.12

1.Участь у роботі  «Фабрики Діда Мороза»

2.Участь у акції «Прикраси ялинку».

3.Конкурс на кращу стінгазету «Здрастуй, Новий рік!» та новорічно-різдвяних композицій

4.ГС «Агресія та насильство в сім’ї» (правове вих.) 09.12

1.Засідання активу класу по підготовці до класних зборів.

2.Робота редколегії класу по випуску Новорічної стінгазети.

1.Інструктаж дотриманню правил ТБ та запобігання нещасних випадків під час ожеледиці.

2.Бесіда «Правила поведінки на льоду»

1.Бесіда з батьками про педагогіку співробітництва вчителя і батьків.

1.Бесіда з бібліотекарем гімназії про стан читацьких формулярів учнів класу.

2.Засідання активу класу по підсумках навчання за листопад.

14 -18.12

1.Класні збори «Сходинками до вершини успіху». (цін ставл до себе) (за участі батьків)15.12

2.Бесіда «Будь обережним біля ялинки!» 16.12

1.Аналіз читацьких формулярів.

2.Рейд «Як живеш, підручнику»

3.Правила поведінки біля новорічної ялинки.

1.Інструктаж про дотримання правил протипожежної безпеки під час Новорічного карнавалу.

2.Правила користування гірляндами та бенгальськими вогнями.

1.Бесіди з батьками з питань життєдіяльності дітей в класному колективі.

2.Бесіди з батьками про результати навчання за І семестр.

1.Бесіди з учителями про результати навчання за І семестр.

21 -25.12

1.Участь у Новорічному ранку.

2. Виставка «Сімейні реліквії» (цін ставл до родини, людей)

1.Індивідуальні бесіди «Вчинки – кроки до побудови характеру».

1.Інструктаж по збереженню життя і здоров’я дітей під час зимових канікул.

2.Г.С. «Надання першої медичної допомоги при обморожені» 23.12

Батьківські збори : «Роль батьків у формуванні особистості». 25.12

 

 

 

Індивідуальні картки учнів класу